Kimi Räikkonen Fansite
Kimi Räikkonen Hírek - Kimi Räikkonen Videók - Kimi Räikkonen Képek - Kimi Räikkonen Rajongói oldal


 

 

 

Kimi-hírek Archívum - 2006 Augusztus

2006 08. 27. Török GP - Képek

 

2006 08. 27. Török GP

Kimi sajnos a verseny első körében, közvetlenül a rajt után balesetet szenvedett, Scott Speed hátulról meglökte, melynek következtében kidurrant a bal hátsó kereke és az első kör végén a boxba kellett hajtania, hogy kijavítsák a hibát. A boxkiállása is elég hosszú ideig tartott, kicsit több mint 32 másodpercig, ráadásul a pályára történő visszaérkezését követően, az egyik kanyarban a falnak csapódott, valószínűleg amiatt, mert a boxban nem tudták teljesen rendbehozni az autóját.

Kimi :" A rajt nagyon zűrös volt. Próbáltam elkerülni a kicsúszó Fisichellát, de Speed közben a bal hátsó kerekemnek ütközött, ami miatt defektet kaptam. Majdnem egy teljes kört kellett a sérült kerékkel megtennem, hogy bemehessek a boxba, és lássuk, hogy mit lehet tenni. A csapat lecserélte a kereket, de azt hiszem, hogy maga az autó is elég komolyan megrongálódott. Amikor újra versenybe szállhattam, a négyes kanyarba érve megszűnt hátul a tapadás, lecsúsztam a pályáról, és belementem a gumifalba. Egy kicsit fáj ugyan a hátam, de nincs ok aggodalomra. Természetesen csalódott vagyok, amiért a versenyem olyan korán véget ért, de nem tehettünk semmit."

Poz  Pilóta        Csapat                      Idő

1. Massa Ferrari (B) 1h28:51.082
2. Alonso Renault (M) + 5.575
3. M.Schumacher Ferrari (B) + 5.656
4. Button Honda (M) + 12.334
5. de la Rosa McLaren-Mercedes (M) + 45.908
6. Fisichella Renault (M) + 46.594
7. R.Schumacher Toyota (B) + 59.337
8. Barrichello Honda (M) + 1:00.034
9. Trulli Toyota (B) + 1 kör
10. Webber Williams-Cosworth (B) + 1 kör
11. Klien Red Bull-Ferrari (M) + 1 kör
12. Kubica BMW-Sauber (M) + 1 kör
13. Speed Toro Rosso-Cosworth (M) + 1 kör
14. Heidfeld BMW-Sauber (M) + 2 kör
15. Coulthard Red Bull-Ferrari (M) + 3 kör

 

2006 08. 26. Török GP - Időmérő edzés

Kimi: "A köridők nagyon szorosak lettek a mai napon, ezért egy kis fejlődés is nagy előrelépést jelentett volna a rajtrácson. Azt gondolom, ennél jobb eredményre számítottunk, de Ralf büntetésével feljövök a hetedik pozícióba, másrészt már korábban sokszor láthattuk, hogy semmi sem lehetetlen. Az autónk jól vezethető, és sosem tudhatjuk biztosra, a többiek milyen stratégiával indulnak. Nem tehetünk mást, megvárjuk mit hoz a holnapi verseny."

Poz. Pilóta        Csapat                   Idő

1. Massa Ferrari (B) 1:26.907
2. M.Schumacher Ferrari (B) 1:27.284
3. Alonso Renault (M) 1:27.321
4. Fisichella Renault (M) 1:27.564
5. R.Schumacher Toyota (B) 1:27.569
6. Heidfeld BMW-Sauber (M) 1:27.785
7. Button Honda (M) 1:27.790
8. Raikkonen McLaren-Mercedes (M) 1:27.866
9. Kubica BMW-Sauber (M) 1:28.167
10. Webber Williams-Cosworth (B) 1:29.436
11. Klien Red Bull-Ferrari (M) 1:27.852
12. de la Rosa McLaren-Mercedes (M) 1:27.897
13. Trulli Toyota (B) 1:27.973
14. Barrichello Honda (M) 1:28.257
15. Rosberg Williams-Cosworth (B) 1:28.386
16. Albers MF1-Toyota (B) 1:28.639
17. Coulthard Red Bull-Ferrari (M) 1:29.136
18. Speed Toro Rosso-Cosworth (M) 1:29.158
19. Liuzzi Toro Rosso-Cosworth (M) 1:29.250
20. Monteiro MF1-Toyota (B) 1:29.901
21. Yamamoto Super Aguri-Honda (B) 1:30.607
22. Sato Super Aguri-Honda (B) 1:30.850

 

2006 08. 25. Kimi motorja :))

Felkerült egy pár kép Kimi mocijáról ...

KLIKK IDE!

 

2006 08. 25. Török GP - első szabadedzés: Kimi a leggyorsabb!!

Poz. Pilóta        Csapat                   Idő                Kör

1. Räikkonen McLaren-Mercedes (M) 1:28.315 5
2. M.Schumacher Ferrari (B) 1:28.777 + 0.462 4
3. Button Honda (M) 1:28.785 + 0.470 5
4. A.Wurz Williams Cosworth (B) 1:28.959 + 0.644 24
5. Davidson Honda (M) 1:29.193 + 0.878 19
6. de la Rosa McLaren-Mercedes (M) 1:29.376 + 1.061 5
7. Heidfeld BMW-Sauber (M) 1:29.780 + 1.465 6
8. S.Vettel BMW-Sauber (M) 1:29.964 + 1.649 25
9. R.Doornbos Red-Bull Ferrari (M) 1:30.391 + 2.076 16
10. N.Jani Toro Rosso-Cosworth (M) 1:30.576 + 2.261 22
11. Barrichello Honda (M) 1:30.838 + 2.523 5
12. G.Mondini MF1-Toyota (B) 1:30.846 + 2.531 28
13. Speed Toro Rosso-Cosworth (M) 1:31.416 + 3.101 5
14. Albers MF1-Toyota (B) 1:31.475 + 3.160 10
15. Monteiro MF1-Toyota (B) 1:31.566 + 3.251 10
16. F.Montagny Super Aguri-Honda (B) 1.31.814 + 3.499 13 17. Massa Ferrari (B) 1:31.904 + 3.589 5
18. Yamamoto Super Aguri-Honda (B) 1:32.212 + 3.897 11
19. Liuzzi Toro Rosso-Cosworth (M) 1.32.497 + 4.182 6

 

 

2006 08. 24. Sajtó konferencia

Kimi, nyilvánvalóan jó emlékeid vannak a tavalyi évről, a pole pozícióról és a győzelmedről, mit gondolsz most?

Kimi: "Igen, természetesen nagyon szeretem ezt a pályát, de idén más lesz a történet, az autónk nem a legjobb, de azért javulunk, mindenesetre nehéz lesz ugyanazt az eredményt hozni, mint tavaly. A magyar futamon jól sikerült a kvalifikáció, de rossz lett a verseny, meglátjuk mit tehetünk."

Mik a céljaid a szezon hátralévő részében?

Kimi: "Próbáljuk a legjobbat kihozni magunkból, és futamokat nyerni, de sosem tudhatja az ember mi fog történni, úgyhogy csak nyomjuk keményen és várjuk az eredményeket."

Mit gondolsz magáról a pályáról?

Kimi: "Nem a legkönnyebb pálya, a nyolcas kanyarban elég trükkös, vannak huppanók és nem igazán könnyű teljesíteni. Azt hiszem ez a legbonyolultabb része a pályának, vannak kanyarok amiket nem lehet belátni amikor belemész, de amúgy jó pálya."

Hogy töltötted a három hetes szabadidőt?

Kimi: "Finnországban voltam egész idő alatt, barátaimat látogattam meg, a családommal voltam, teljesen normális dolgokat csináltam."

Mit gondolsz, Michael vagy Fernando lesz a világbajnok?

Kimi :"Igazán nem tudom, várnunk kell még és majd meglátjuk, de azt gondolom szoros lesz mivel nincs nagy különbség. Sok múlik majd a gumikon és az autón."

Mennyiben hibáztatod magad a Liuzzival történt balesetet illetően, és emiatt elvesztetted a győzelmet?

Kimi :" Azt gondolom versenybaleset volt és ki tudja... talán elvesztettem, talán nem, de most már ez nem igazán számít ... ezek a dolgok sajnos néha megtörténnek."

Mit gondolsz arról, hogy az FIA betiltotta az ellensúlyos lengéscsillapítókat?

Kimi: "Mi nem használtuk ezeket, így minket egyáltalán nem érint, de azokat akik használták bizonyára elég kellemetlenül érintheti."

Kimi, hallotuk a hírt pár nappal ezelőtt: vasárnap este Budapesten, elvesztetted a pénztárcádat, vagy a rendőrség vette el, melyik az igaz?

Kimi: "Igen, olvastam, hogy elvesztettem a jogsimat ittas vezetés miatt, nem tudom ki írta ezt a sztorit, de biztos vagyok benne, hogy érdekesen fog végződni ez az ügy az ő számára."

Akkor melyik a helytelen állítás?

Kimi :"Bizonyára meglátjuk majd a bíróságon, most nem akarok erről bővebbet mondani."

 

2006 08. 22. Kimi nyerni akar Törökországban

Kimi: "Tavaly az időmérőn megszereztem az első rajtkockát én indulhattam az élről és a versenyt is megnyertem. Nagyon jó lenne, ha idén meg tudnám ismételni a győzelmet. Az autónk Magyarországon is erősnek tűnt, úgy néz ki haladunk a fejlesztésekkel. Nagyon várom, hogy megérkezzünk Isztambulba, és megkezdődjön a versenyhétvége. A pálya fantasztikus, nagyon különböző kanyarok, emelkedők, lejtők vannak benne és nagyszerű itt vezetni."

 

2006 08. 21. Szegény Kimi hogy járt .... :))

A magyar nagydíjat követően a Red Bull partyt szervezett, melyen Kimi is megjelent. A buli nagyon jól sikerült, de nem biztos hogy Kimi is így gondolja ezt, ugyanis sikerült annyi piát magába döntenie, hogy elvesztette a pénztárcáját.

A tárcájában volt 7.500 USA dollár, a vezetői engedélye, személyes iratai és az útlevele is. Így kisebb problémákkal találta szemben magát, amikor is szándékában állt elhagyni az országot ... :)

 

2006 08. 16. A Mercedes 64 Millió dollárt kínált be Kiminek

Annak ellenére, hogy Kimi szerződése a Ferrarival szinte biztosra vehető, Kimi jövője a 2007-es évadra vonatkozóan még mindig nem biztos. A német Bild magazin szerint a Mercedes istálló egy utolsó nyomást akar gyakorolni Kimire, hogy jövőre is az ezüstnyilak színeiben versenyezzen. Az ajánlat két éves szerződés, évi 32 Millió dolláros fizetéssel.

Reméljük a következő Török, vagy Monzai futamon pont kerül az ügy végére és megszületik a csapatok 2007-es végleges felállása.

 

2006 08. 08. Még több kép ...

 

2006 08. 07. Képek a 21. Magyar Nagydíjról

 

2006 08. 06. Kimi kiesett a 21. Magyar GP-n

A fantasztikusan izgalmas versenyen, Kimi a verseny féltávjánál összeütközött az előtte haladó Liuzzival, és rommá törte az autóját. A versenyzők később megvitatták az esetet és nincs köztük harag. Kimi elmondta, hogy abban a pillanatban épp a tükröt nézte, amikor is hirtelen belassított előtte Liuzzi, hogy elengedje őt, de Kiminek már nem volt elég ideje, hogy jobb oldalról kikerülje, és összeütköztek.

Kimi: "Semmit sem tehettem, hogy elkerüljem az ütközést Liuzzival. Az ideális íven volt, és nagyon lelassított, és nem volt helyem, hogy kitérjek, így belementem. A rajt nagyon jó volt számomra, és kezdetben a Michelin gumijai is nagyon jól működtek, de az első boxkiállás után sokat küszködtem a tapadás miatt, ezért Fernando Alonso előnyre tehetett szert. Sosem jó így befejezni egy versenyt, különösen, amikor minden esély meg van a győzelemre, de előre kell néznünk, és nagyra értékelem Liuzzi gesztusát, hogy odajött elnézést kérni. Pedro nagyon jó munkát végzett."

Liuzzi: "Lelassítottam, hogy el tudjam engedni, és a manőverrel ne veszítsen időt. Félreértettük egymást, amit nagyon sajnálok. Bosszantó, ami történt, de már egyikünk sem tud mit csinálni. Most jöttem vissza a McLaren garázsból, ahol megbeszéltem az esetet Raikkönennel. Ő is úgy látja, hogy félreértettük egymást, így nincs harag köztünk"

Poz  Pilóta        Csapat                      Idő

1. Button Honda (M) 1h52:20.941
2. de la Rosa McLaren-Mercedes (M) + 30.837
3. Heidfeld BMW-Sauber (M) + 43.822
4. Barrichello Honda (M) + 45.205
5. Coulthard Red Bull-Ferrari (M) + 1 kör
6. R.Schumacher Toyota (B) + 1 kör
7. Kubica BMW-Sauber (M) + 1 kör
8. Massa Ferrari (B) + 1 kör
9. M.Schumacher Ferrari (B) + 3 kör
10. Monteiro MF1-Toyota (B) + 3 kör
11. Albers MF1-Toyota (B) + 3 kör
12. Speed Toro Rosso-Cosworth (M) + 4 kör
13. Trulli Toyota (B) + 5 kör
14. Sato Super Aguri-Honda (B) + 5 kör

Ezennel is gratulálunk Jenson Buttonnak, aki ezen a drámai versenyen végezetül győztesként futott be és megszerete élete első Forma1-es győzelmét.

 

2006 08. 05. Magyar GP -időmérő edzés

Kimi a Pole pozícióban!! :)

Kimi: "A kocsi nagyon jól működött egész hétvégén, és biztos voltam benne, hogy ez egy sokkal
nyugodtabb pole-pozíció, mert most fel van tankolva az autó és így nagyon jó hétvégénk lehet.
Nagyon jó gumijaink voltak, a kocsi is nagyon jó állapotban van, így nagyon várom a holnapi versenyt.

A csapat döntése hogy kiválassza a gumit a versenyre, semmiképpen nem a Michlein hibája,
hogy Hockenheimben kevésbé szerepeltünk jól, talán kicsit kockázatosan választottunk.
Azt hiszem most is egy kis kockázatot vállaltunk de szerintem jól választottunk és remélem
jó lesz majd a verseny is."

- Gondolod Michael a pole-ba került volna ?

Kimi: "Nehéz az ügy nem tudom, végülis nem számít, az ember néha kockázatot vállal vagy
butaságot csinál és büntetést kap, mindenesetre nagyon örülünk, hogy az első helyen lehetünk,
és nem a másodikon. Mindenképpen segítség nekünk, hogy Michael és Fernando hátulról indulnak,
amit majd meg is ragadunk. Mindenesetre közelebb kerülhetnek hozzánk, de erős autónk van
és nyerhetünk is tehát nem nagyon aggaszt ez a dolog."

Magyar Nagydíj - időmérő 1. etap 2. etap 3. etap
Pos Pilóta Csapat   Poz Idő K Poz Idő K Poz Idő K
1. Räikkonen McLaren   2. 1:20.080 3 2. 1:19.704 3 1. 1:19.599 11
2. Massa Ferrari   1. 1:19.742 3 1. 1:19.504 3 2. 1:19.886 11
3. Barrichello Honda   6. 1:21.141 6 3. 1:19.783 5 3. 1:20.085 11
4. Button Honda   3. 1:20.820 6 4. 1:19.943 5 4. 1:20.092 11
5. de la Rosa McLaren   8. 1:21.288 3 5. 1:19.991 5 5. 1:20.117 11
6. Webber Williams   9. 1:21.335 6 6. 1:20.047 6 6. 1:20.266 11
7. R.Schumacher Toyota   5. 1:21.112 6 9. 1:20.243 6 7. 1:20.759 11
8. Fisichella Renault   10. 1:21.370 4 7. 1:20.154 6 8. 1:20.924 12
9. Trulli Toyota   11. 1:21.434 6 8. 1:20.231 6 9. 1:21.132 11
10. Kubica BMW   4. 1:20.891 3 10. 1:20.256 6 10. 1:22.049 12
11. Heidfeld BMW   12. 1:21.437 4 11. 1:20.623 6      
12. M.Schumacher Ferrari   13. 1:21.440 3 12. 1:20.875 7      
13. Coulthard Red Bull   7. 1:21.163 6 13. 1:20.890 5      
14. Klien Red Bull   16. 1:22.027 4 14. 1:21.207 6      
15. Alonso Renault   14. 1:21.792 6 15. 1:21.364 6      
16. Monteiro Midland   15. 1:22.009 6 16. 1:23.767 3      
17. Liuzzi STR   17. 1:22.068 7            
18. Rosberg Williams   18. 1:22.084 6            
19. Speed STR   19. 1:22.317 8            
20. Sato S. Aguri   20. 1:22.967 6            
21. Albers Midland   21. 1:23.146 6            
22. Yamamoto S. Aguri   22. 1:24.016 6            

 

2006 08. 05. Magyar GP -harmadik szabadedzés

Kimi a tizedeik helyen az időmérő edzés előtt! Reméljük az időmérőre javulni fog.

01. - Michael Schumacher - Ferrari (B) 1:20.795 - 11 kör
02. - Felipe Massa - Ferrari (B) 1:21.472 - 11 kör
03. - Robert Kubica - BMW-Sauber (M) 1:21.806 - 18 kör
04. - Rubens Barrichello - Honda (M) 1:21.833 - 18 kör
05. - Fernando Alonso - Renault (M) 1:22.119 - 25 kör
06. - Giancarlo Fisichella - Renault (M) 1:22.340 - 13 kör
07. - Christian Klien - Red Bull-Ferrari (M) 1:22.362 - 15 kör
08. - Pedro de la Rosa - McLaren-Mercedes (M) 1:22.424 - 14 kör
09. - Vitantonio Liuzzi - Toro Rosso-Cosw. (M) 1:22.560 - 13 kör
10. - Kimi Räikkönen - McLaren-Mercedes (M) 1:22.599 - 8 kör
11. - David Coulthard - Red Bull-Ferrari (M) 1:22.643 - 14 kör
12. - Mark Webber - Williams-Cosworth (B) 1:22.839 - 17 kör
13. - Tiago Monteiro - MF1-Toyota (B) 1:23.819 - 12 kör
14. - Scott Speed - Toro Rosso-Cosw. (M) 1:23.858 - 16 kör
15. - Ralf Schumacher - Toyota (B) 1:23.963 - 13 kör
16. - Nico Rosberg - Williams-Cosworth (B) 1:24.381 - 15 kör
17. - Jenson Button - Honda (M) 1:24.731 - 4 kör
18. - Takuma Sato - Super Aguri F1 (B) 1:24.847 - 15 kör
19. - Jarno Trulli - Toyota (B) 1:25.373 - 16 kör
20. - Nick Heidfeld - BMW-Sauber (M) 1:25.597 - 14 kör
21. - Christijan Albers - MF1-Toyota (B) 1:26.047 - 12 kör
22. - Sakon Yamamoto - Super Aguri F1 (B) 1:26.260 - 19 kör

 

2006 08. 05. Kimi - Massa páros jövőre a Ferrarinál ?

Bennfentes információk szerint nagy a valószínűsége, hogy valóban megköttetett a Kimi-Ferrari megállapodás.
Räikkönen Felipe Massa csapattársa lesz, amiből egyenesen következik, hogy Michael Schumacher az év végén befejezi pályafutását és visszavonul. A La Gazzetta dello Sport című napilap ezt a héten megírta. a lap Ferrari-szakértője teljesen biztos benne, hogy Schumacher év végén kiszáll a Forma1-ből.

Elvileg ez kacsa-hír is lehetne, várjunk Kimi bejelentéséig, hogy 100%-osan biztosak lehessünk benne.

 

2006 08. 05. 100 szál gyerta!

Tegnap este egy exkluzív parti keretein belül egy hatalmas tortával - melyen 100 szál gyertya volt található - köszöntötték Kimit 100. Forma1-es futama alkalmából

A rendezvényt a McLaren-Mercedes csapat egyik főszponzora szervezte, így a pilóta mellett a cég képviselői is beszámolhattak a kölcsönösen eredményesnek mondható kapcsolatról. Kimi a tortából sajnos nem ehetett, a holnapi versenyre való tekintettel.
A gyertyák elfújását követően néhány szerencsés készíthetett egy-egy fotót a versenyzővel.
Kimi nem maradt sokáig a rendezvényen, hamar visszavonult, hogy rápihenhessen a mai napra.

 

2006 08. 04. Magyar GP -második szabadedzés

Kimi: "Az első edzésen, kora délelőtt kimentünk a pályára, hogy kidolgozzunk egy alapot a beállításokhoz, mivel egész délután fennállt a veszélye, hogy elered az eső. Délután kizárólag használt gumikon mentünk, az autó egyensúlyán dolgoztunk, de még nem vagyunk elégedettek, és a holnapi szabadedzésen még fejlődnünk kell."

Mivel Kimi használt gumikon ment így már érthető a rosszabb teljesítmény, és bíztató hogy az első edzésen elért idejét nem tudták megdönteni.

Poz. Pilóta        Csapat                   Idő                Kör

1. Massa Ferrari (B) 1:21.778 12
2. Alonso Renault (M) 1:23.097 + 1.319 15
3. Fisichella Renault (M) 1:23.189 + 1.411 14
4. Doornbos Red Bull-Ferrari (M) 1:23.195 + 1.417 30
5. Davidson Honda (M) 1:23.498 + 1.720 31
6. R.Schumacher Toyota (B) 1:23.747 + 1.969 19
7. Trulli Toyota (B) 1:23.771 + 1.993 18
8. M.Schumacher Ferrari (B) 1:23.931 + 2.153 19
9. Heidfeld BMW-Sauber (M) 1:23.934 + 2.156 11
10. Kubica BMW-Sauber (M) 1:24.106 + 2.328 11
11. de la Rosa McLaren-Mercedes (M) 1:24.252 + 2.474 11
12. Winkelhock MF1-Toyota (B) 1:24.381 + 2.603 28
13. Barrichello Honda (M) 1:24.445 + 2.667 17
14. Button Honda (M) 1:24.465 + 2.687 15
15. Monteiro MF1-Toyota (B) 1:24.508 + 2.730 8
16. Wurz Williams-Cosworth (B) 1:24.609 + 2.831 31
17. Sato Super Aguri-Honda (B) 1:24.623 + 2.845 23
18. Rosberg Williams-Cosworth (B) 1:24.793 + 3.015 12
19. Jani Toro Rosso-Cosworth (M) 1:24.854 + 3.076 33
20. Albers MF1-Toyota (B) 1:25.038 + 3.260 7
21. Speed Toro Rosso-Cosworth (M) 1:25.152 + 3.374 16
22. Webber Williams-Cosworth (B) 1:25.393 + 3.615 8
23. Klien Red Bull-Ferrari (M) 1:25.647 + 3.869 14
24. Coulthard Red Bull-Ferrari (M) 1:25.843 + 4.065 12
25. Räikkonen McLaren-Mercedes (M) 1:25.968 + 4.190 11
26. Liuzzi Toro Rosso-Cosworth (M) 1:26.198 + 4.420 16
27. Yamamoto Super Aguri-Honda (B) 1:26.877 + 5.099 20

 

 

2006 08. 04. Magyar GP - első szabadedzés: Kimi parádézott!

Kimi parádézott az első szabadedzésen, 1:21.624-es idejével nyerte meg az edzést, mögötte Anthony Davidson a második, Michael Schumacher a harmadik, a McLaren spanyol pilótája, Pedro de la Rosa pedig a negyedik helyen
végzett.

Reméljük a McLaren megtartja ezt az erősségét a hétvége további részére is.

Poz. Pilóta        Csapat                   Idő   

1. Räikkonen McLaren-Mercedes (M) 1:21.624
2. Davidson Honda (M) 1:22.396
3. M.Schumacher Ferrari (B) 1:22.499 4. de la Rosa McLaren-Mercedes (M) 1:22.730
5. Wurz Williams-Cosworth (B) 1:22.941
6. Barrichello Honda (M) 1:23.553
7. Button Honda (M) 1:23.659
8. Doornbos Red Bull-Ferrari (M) 1:23.999
9. Trulli Toyota (B) 1:24.620
10. Winkelhock MF1-Toyota (B) 1:25.194
11. Jani Toro Rosso-Cosworth (M) 1:25.424
12. Liuzzi Toro Rosso-Cosworth (M) 1:25.477
13. Speed Toro Rosso-Cosworth (M) 1:26.678
14. Albers MF1-Toyota (B) 1:26.680
15. Monteiro MF1-Toyota (B) 1:27.321
16. Sato Super Aguri-Honda (B) 1:29.765
17. R.Schumacher Toyota (B) 1:30.110
18. Yamamoto Super Aguri-Honda (B) 1:30.353
19. Alonso Renault (M) idő nélkül
20. Klien Red Bull-Ferrari (M) idő nélkül
21. Coulthard Red Bull-Ferrari (M) idő nélkül
22. Fisichella Renault (M) idő nélkül
23. Massa Ferrari (B)
24. Webber Williams-Cosworth (B)
25. Rosberg Williams-Cosworth (B)
26. Heidfeld BMW-Sauber (M)
27. Kubica BMW-Sauber (M)


Kimi formában :))
 

 

2006 08. 04. Kimi mégis a Ferrarihoz tartana?

Kimi ötéves szerződést írt alá a Ferrarival, legalábbis ezt állítja az Ilta Sanomat című finn újság. Az újság ezt a hírt, egy Kimihez közel álló, megbízható forrásra hivatkozva állítja. Kimi állítólag 160 millió euró szerződést írt alá a Ferrarival , ennek megfelelően éves szinten 32 millió euró üti a markát a szolgálataiért.

Reméljük Kimi hamarosan nyilvánosságra hozza döntését, és pont kerülhet a már hosszú ideje húzódó ügy végére.

 

2006 08. 03. Kimi 100. Forma1-es futama !!

Kimi a múlt heti Német nagydíj után most a Magyar nagydíjra készül, ahol 100. forma1-es futamán fog rajthoz állni, és reményeink szerint nyerni :). Az időjárásnak köszönhetően talán a Hungaroringen láthatjuk idén az első esős futamot, így Kimi majd megmutathatja mit tud esőben. A futamról és lehetőségekről Kimi a következőképpen nyilatkozott:

Kimi: "Az MP4-21-es autónk kétségkívül jobban teljesített németországban, mint az azt megelőző korábbi futamokon, és nagyon jó volt az egyensúlya. Egy lépést tettünk ismét előre, és már várom a hétvégi versenyt ahol szeretnénk ismételten dobogón végezni. A Hungaroringen a legfontosabb a nagy leszorítóerő, itt az autókat nagy szárnybeállításokkal lehet majd látni. Előzni szinte lehetetlen itt, bár tavaly az első körben sikerült elmennem két autó mellett. Jobb a pálya, mióta módosították az első kanyart, a kvalifikáció nagyon fontos itt, tulajdonképpen sokkal fontosabb mint bármelyik más pályán, Monacót leszámítva. Monacóhoz hasonlóan a Hungaroriung is eléggé igényli a motorok hűtését, mivel nincsenek nagyon hosszú egyenesek, és a hőmérséklet magyarországon szinte mindig nagyon magas. Így mindenképpen nagyobb hűtőkkel fogunk rajthoz állni, és nagyobb légbeömlőket fogunk alkalmazni, hogy biztosítsuk az autó megfelelő hűtését. A pálya a múltban szinte mindig piszkos volt, bár most hogy géppel takarítják, talán így sokkal egyenletesebb lesz a pálya teljesítménye a verseny alatt, ami megkönnyítheti az autó jobb beállítását.
A Hungaroringi verseny számomra olyan mintha otthon versenyeznék, úgyhogy ezt a versenyt mindig nagyon várom.
Rengeteg őrült finn szurkoló jön el ide, hogy lássanak egy jó versenyt és szeretném is őket megajándékozni egy jó eredménnyel. Monacóban az autónk jó volt, úgyhogy majd meglátjuk mit hoz a hétvége."

 

2006 08. 02. Kiminek tetszik, hogy maga választhat csapatot.

Kimi: "Természetes, hogy nem örülök az idei évad alakulásának. Monacóban és Kanadában is nyerhettem volna, de sajnos nem sikerült. Már két bajnoki címet szerezhettem volna a McLaren színeiben, de rajtam kívül álló okok miatt nem jött össze. Jól érzem magam abban a helyzetben, hogy van választásom a jövőmet illetően. A döntésemet akkor fogom bejelenteni, ha eljön az ideje."

Kimi ismételten leszögezte, döntése nem függ attól, hogy Michael Schumacher folytatja-e pályafutását vagy sem.

 

2006 08. 02. Kimi szeretne jól szerepelni a Hungaroringen

Kimi: "Számomra a Magyar Nagydíj olyan, mintha a hazai versenyem lenne, mivel a lelátókon számos finn szurkoló foglal helyet. Mindent el fogok követni annak érdekében, hogy egy jó eredménnyel ajándékozzam meg őket. Az MP4-21 sebessége és egyensúlya sokkal jobb lett. A Hungaroringen a leszorító erő lehet a döntő. Az aerodinamika és a légellenállás alárendelt szerepet játszanak. A számos lassú és szűk kanyar miatt maximális szárnybeállításokkal indulunk.
Az előzés nehéz, de tavaly két autót is sikerült lehagynom a rajtnál. A jó rajtpozíció itt is olyan fontos, mint Monte Carloban. A pálya felületét folyamatosan tisztítják, emiatt a por nem nehezíti meg jelentősen a beállítási munkálatokat."

 

 

 

 

 

 


...........................................................................................................................