Kimi Räikkonen Fansite
Kimi Räikkonen Hírek - Kimi Räikkonen Videók - Kimi Räikkonen Képek - Kimi Räikkonen Rajongói oldal


 

 

 

Kimi-hírek - Archívum 2006 Április

   

2006 04. 26. Még mindig nincs döntés

Kimi még nem döntött afelől, jövőre melyik istállónál folytatja pályafutását. Régóta kering a pletyka, mely szerint már előszerződést írt alá a Ferrarival, mely akkor lépne életbe, ha Schumacher 2007-től nem lenne a Ferrari pilótája. David Robertson, Kimi menedzsere úgy látja, hogy június végéig megszülethet a döntés arról, hogy Kimi marad-e a Mclarennél vagy a Ferrari pilótája lesz, más csapat ugyanis nem került szóba.

 

2006 04. 23. Imola, verseny

Kimi: "Nem voltam teljes mértékben elégedett az autóval, nem igazán tudtam igazán megmutatni magam. A rajtom nem sikerült jól, több pozíciót vesztettem, majd a verseny első szakaszában a forgalom miatt nem tudtam előrekerülni. A második kiállásom után az autó minimális mértékben ugyan javult, és könnyebb volt vezetni. Később beragadtam Felipe Massa mögé, és amint az ma is megmutatkozott, az előzés szinte lehetetlen feladat itt, Imolában. Pontokkal távozunk Imolából, ami mindenképpen fontos. Személy szerint már a következő, németországi versenyre koncentrálok."

01. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1h31:06.486
02. - Alonso - Renault (M) + 2.096
03. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) + 15.868
04. - Massa - Ferrari (B) + 17.096
05. - Räikkonen - McLaren-Mercedes (M) + 17.524
06. - Webber - Williams-Cosworth (B) + 37.739
07. - Button- Honda (M) + 39.635
08. - Fisichella - Renault (M) + 40.200
09. - R.Schumacher - Toyota (B) + 45.511
10. - Barrichello - Honda (M) + 1:17.851

 

2006 04. 22. Imola, időmérő edzés

Kimi: "Kicsit csalódott vagyok, mert úgy érzem jobb is lehettem volna, de nem jöttek össze a dolgok, így nem tudtam az autóból kihozni a maximumot. Az első két időmérőn minden rendben ment, az utolsó etapban azonban nem sikerült úgy a gyors köröm, ahogyan azt szerettem volna. Az első gyors körben használtam a legjobb Michelin gumikat, de a másodikban értem el jobb köridőt, és az utolsó szektorban még így is sok időt vesztettem. Ha a versenyen jól jönnek ki a dolgok, rendben lesz minden."

01 - Michael Schumacher - Ferrari - 1:24.598 - 1:22.579 - 1:22.795
02 - Jenson Button - Honda - 1:24.480 - 1:23.749 - 1:22.988
03 - Rubens Barrichello - Honda - 1:24. - 727 1:23.760 - 1:23.242
04 - Felipe Massa - Ferrari - 1:24.884 - 1:23.595 - 1:23.702
05 - Fernando Alonso - Renault - 1:23.536 - 1:23.743 - 1:23.709
06 - Ralf Schumacher - Toyota - 1:24.370 - 1:23.565 - 1:23.772
07 -Juan Pablo Montoya -McLaren - 1:24.960 - 1:23.760 - 1:24.021
08 - Kimi Räikkönen - McLaren - 1:24.259 - 1:23.190 - 1:24.158
09 - Jarno Trulli - Toyota - 1:24.446 - 1:23.727 - 1:24.172
10 - Mark Webber - Williams-Cosworth - 1:24.992 - 1:23.718 - 1:24.795

 

2006 04. 22. Imola, harmadik szabadedzés

Kimi az ötödik helyen a harmadik szabadedzés alapján, reméljük lesz ez még jobb is az időmérőre. :)

01. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1:23.787 - 14 kör
02. - Alonso - Renault (M) 1:24.068 + 0.281 - 15 kör
03. - Fisichella - Renault (M) 1:24.377 + 0.590 - 21 kör
04. - Massa - Ferrari (B) 1:24.383 + 0.596 - 17 kör
05. - Räikkonen - McLaren-Mercedes (M) 1:24.626 + 0.839 - 12 kör
06. - R.Schumacher - Toyota (B) 1:24.667 + 0.880 - 21 kör
07. - Button - Honda (M) 1:24.850 + 1.063 - 23 kör
08. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) 1:24.916 + 1.129 - 13 kör
09. - Klien - Red Bull-Ferrari (M) 1:24.984 + 1.197 - 13 kör
10. - Liuzzi - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:24.994 + 1.207 - 15 kör

 

2006 04. 21. Imola, második szabadedzés

Kimi: "Minden remekül ment, jól indult a hétvégénk. A beállítások és a Michelin-gumik tesztelésére fordítottuk az időnket, és meglehetősen magabiztos vagyok. Nem tartunk a Renaulttól és a Ferraritól, mivel a pénteki időkre még nem nagyon kell alapozni. Az időmérőre mindeképpen jobbak leszünk. Az imolai időjárás melegebb a megszokottnál, és nagyon várom a hétvége hátralévő részét. Azt hiszem, jó csomagunk van, és kiválóan szerepelhetünk."

01. - Alonso - Renault (M) 1:25.043 - 15 kör
02. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1:25.371 + 0.328 - 13 kör
03. - Kubica - BMW-Sauber (M) 1:25.421 + 0.378 - 31 kör
04. - Davidson - Honda (M) 1:25.699 + 0.656 - 31 kör
05. - Massa - Ferrari (B) 1:25.879 + 0.836 - 16 kör
06. - Fisichella - Renault (M) 1:25.991 + 0.948 - 15 kör
07. - Trulli - Toyota (B) 1:26.029 + 0.986 - 24 kör
08. - Wurz - Williams-Cosworth (B) 1:26.328 + 1.285 - 31 kör
09. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:26.334 + 1.291 - 15 kör
10. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) 1:26.387 + 1.344 - 7 kör
11. - Button - Honda (M) 1:26.427 + 1.384 - 12 kör
12. - Räikkonen - McLaren-Mercedes (M) 1:26.500 + 1.457 - 16 kör

 

2006 04. 21. Imola: Kimi a kilencedik az első szabadedzésen

01. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1:24.751 4
02. - Wurz - Williams-Cosworth (B) 1:25.132 + 0.381 19
03. - Kubica - BMW-Sauber (M) 1:25.942 + 1.191 24
04. - Davidson - Honda (M) 1:26.012 + 1.261 27
05. - Trulli - Toyota (B) 1:26.417 + 1.666 7
06. - Doornbos - Red Bull-Ferrari (M) 1:26.498 + 1.747 18
07. - Massa - Ferrari (B) 1:26.596 + 1.845 4
08. - Coulthard - Red Bull-Ferrari (M) 1:26.678 + 1.927 7
09. - Räikkonen - McLaren-Mercedes (M) 1:26.938 + 2.187 5
10. - Albers - MF1-Toyota (B) 1:28.048 + 3.297 13

 

2006 04. 16. Kimi a Ferrarinál folytatja?

Az osztrák Kronen Zeitung újságnál úgy vélik, hogy Kimi már aláírt a vörösökhöz, és ezt a San Marinói Nagydíj hétvégéjén hivatalosan be is jelentik majd. A biztos forrásra hivatkozó lap szerint Kimit, Schumacher döntésétől függetlenül igazolta le a Ferrari, mivel Schumacher majd csak a nyár folyamán jelenti be, hogy folytatja-e versenyzői pályafutását vagy sem. Az osztrák médium azonban azt állítja, hogy az olasz istálló jövőre a Schumacher-Räikkönen párossal áll majd rajthoz. A sok találgatás megszüntetése érdekében viszont valószínűleg az ezen a hétvégén megrendezésre kerülő San Marinói Nagydíjon az érintettek bejelentik a konkrétumokat. Alig várjuk.... :)

 

2006 04. 04. Montoya keményen "beszólt" Kiminek és a McLarennek

Montoya most az Ausztrál Nagydíjon történtek miatt kritizálta élesen csapattársát, Kimi Räikkönent és a csapatvezetést is: „Az elmúlt versenyen is ugyanez történt. Kimi majdnem nekemjött és most megint megtörtént. De nem számít – ilyen a verseny. Nem fogok leülni és zokogni emiatt.” – mondta a kolumbiai versenyző az első körben történtekről.


Montoya azt sem érti mi szükség volt arra, hogy Räikkönen a verseny végén, az utolsó körben még fusson egy leggyorsabb kört: „Kimi volt a hős az utolsó körben és futott egy leggyorsabb kört. Az a köre fél másodperccel gyorsabb volt, mint bármi, amit a verseny során futott. Szóval vagy lassú volt előtte vagy valami más foglalkoztatta a verseny alatt, nem a vezetés – az utolsó körtől eltekintve. Gondoljunk csak bele: hogy fut valaki fél másodperccel gyorsabb kört az utolsó körben? Mi értelme van? Nem lesz új pályacsúcs, mert azt 1:24-el Michael tartja, szóval miért kockáztatott? Hogy kicsússzon az utolsó kanyarban? Nem tudom.”

Montoya elismeri, hogy feszült a hangulat közte és Räikkönen között. Úgy véli azért, mert szorosan ott van Kimi nyomában: „Azt hiszem ez azért van, mert most jó pozícióban vagyok. Tavaly nem voltam olyan helyzetben, hogy küzdhettem volna vele, így akkor nem érezte veszélyeztetve magát.” – fogalmazott „JPM”.

A kolumbiai bírálta csapatát is. Azt sérelmezte, hogy amikor egy alkalommal egy biztonsági autós fázisban a két McLaren egymás mögött ért a boxba, Räikkönent nemcsak a szokásos szervizzel látták el, hanem első szárnyat is cseréltek autóján. Montoya úgy véli, hogy ez megpecsételte az ő versenyét: „Sokkolt az, amit a csapat tett. Miközben lett volna esély mindkét autóval a dobogóra állni, ők úgy döntenek, hogy kicserélik Kimi autójának az orrát. Igen, megsérült az autója, de a vége az lett, hogy rámentem a rázókőre, az autó lerobbant és ez pontjainkba került. Ha nem cserélik ki Räikkönen autójának az orrát, akkor sosem lettem volna Ralf mögött.”

„Ron azt mondta, hogy azért döntöttek így, mert Kimi elég gyors ahhoz, hogy megnyerje a versenyt. A végén kiderült, hogy ez nem így van. Szóval a vége az lett, hogy ő második lett, én meg nem fejeztem be a versenyt és ez 6 pontunkba került a konstruktőrök között.” – folytatta a kolumbiai.

És hogy Montoya autója pontosan miért is állt le? „Rámentem a rázókőre és amikor visszahoztam a pályára az autó egyszerűen kikapcsolt. Olyan volt, mintha az egész rendszer lenullázta volna magát és lekapcsolt volna. Amikor a rendszer visszajött, az autó semleges volt, de minden más ki volt kapcsolva. ” – számolt be a versenyző - „Sajnálatos, mert az autó jó volt. A Renault egy kicsit gyorsabb volt nálunk, de nem sokkal. Azt hiszem egy kicsit gyorsabb voltam, mint Kimi, úgyhogy szerintem jó lettem volna. Úgy gondolom, hogy Fernando megvert volna minket, de gyorsak voltunk.”

Forrás: Formula.hu

 

2006 04. 02. Ausztrál GP, Kimi a második lett

Kimi: "Annak ellenére, hogy nem jött össze a győzelem, nagyon elégedett vagyok, mivel a csomagunk immár egy szinten van a Renault-val, amit ma véleményem szerint sikerült bizonyítani. A verseny meglehetősen hektikus volt. Élveztem a Juan-Pablóval vívott remek csatát a rajtnál, de amikor megelőztem Jensont, kockásra fékeztem a jobb első kerekemet, és ez vibrációt okozott.
Ennek ellenére képes voltam a határon autózni és tartani a lépést Fernandóval, ám egyszer csak - valószínűleg a vibráció miatt - eltört az első szárnyam jobb oldali alsó terelőlapja.
Ennek eredményeképp súlyos alulkormányzottság alakult ki, és rengeteg időt vesztettem Fernandóhoz képest. Szerencsére 21 körrel a vége előtt bejött a Safety Car, így volt elég időnk kiállni a boxba és lecserélni a szárnyat. Keményen hajtottam, de az utolsó Safety Car-os periódusban az egyik Midland beékelődött Fernando és közém, ezért nem tudtam támadási pozícióba kerülni. Élvezetes verseny volt, már alig várom Imolát. A csapat az egész csomaggal rengeteget lépett előre. "

01. - Alonso - Renault (M) 1h34:27.870
02. - Räikkonen - McLaren-Mercedes (M) + 1.829
03. - R.Schumacher - Toyota (B) + 24.824
04. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) + 31.032
05. - Fisichella - Renault (M) + 38.421
06. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) + 49.554
07. - Barrichello - Honda (M) + 51.904
08. - Speed - Toro Rosso-Cosworth (M) + 53.817
09. - Coulthard - Red Bull-Ferrari (M) + 53.983
10. - Button - Honda (M) + 1 kör

 

2006 04. 01. Ausztrál GP - Időmérő

Kimi a a negyedik helyről várja a holnapi futamot!

Kimi: "Az időmérő rendben volt, de nem volt tökéletes. Azt hiszem, hogy jobb kört futhattam volna, ha minden a tervek szerint alakul, de a változó időjárási viszonyok miatt ez nagy kihívást jelentett.
A holnapi verseny izgalmasnak ígérkezik, és azt hiszem, hogy jó esélyeink vannak. Holnapig még tökéletesíthetünk a csomagon, és majd elválik mi lesz. Annyi biztos, hogy várom a versenyt."

01. - Button - Honda (M) 1:25.229 - 25 kör
02. - Fisichella - Renault (M) 1:25.635 - 23 kör
03. - Alonso - Renault (M) 1:25.778 - 24 kör
04. - Räikkonen - McLaren-Mercedes (M) 1:25.822 - 22 kör
05. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:25.976 - 22 kör
06. - R.Schumacher - Toyota (B) 1:26.612 - 28 kör
07. - Webber - Williams-Cosworth (B) 1:26.937 - 22 kör
08. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) 1:27.579 - 30 kör
09. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) 1:29.239 - 19 kör
10. - Trulli - Toyota (B) 1:26.327 - 14 kör

 

 

 

 

 

 


...........................................................................................................................