Kimi Räikkonen Fansite
Kimi Räikkonen Hírek - Kimi Räikkonen Videók - Kimi Räikkonen Képek - Kimi Räikkonen Rajongói oldal


 

 

 

Kimi-hírek Archívum - 2005 Október
   

2005 10. 31. Kiminek kisebb térd-operációja volt

Míg Montoya a promóciós kötelességeit teljesítette Columbiában a Mobil 1 számára, Kimi egy kisebb térd-operációt követően gyógyulgatott ezen a hétvégén. Kimi térdéből egy sérült porcot távolítottak el. Szóvivője szerint egy nagyon kis operációról van csak szó amit már korábban is az évad végére terveztek. Bár Räikkonen nem tervezte, hogy még idén autóba ül, a csapat egy hónapon belül már várja őt tréningezni.


...........................................................................................................................

2005 10. 16. Kimi volt a leggyorsabb Shanghaiban

1. K. Raikkonen - McLaren Mercedes MP4-20 1:33.242 (+ 0.000 ) 56. kör
2. F. Alonso - Renault R25 1:33.536 (+ 0.294 ) 45. kör
3. G. Fisichella - Renault R25 1:33.563 (+ 0.321 ) 54. kör
4. C. Klien - Red Bull Racing RB1 1:33.727 (+ 0.485 ) 43. kör
5. R. Schumacher - Toyota TF105B 1:34.035 (+ 0.793 ) 44. kör


...........................................................................................................................

2005 10. 16. Nyilatkozat a verseny után

Kimi: " Ez nem a mi napunk volt és a második helyen végezni a legjobb volt amit elérhettünk, de ez nyilvánvalóan nem volt elég a bajnoki címhez. Az autó nem volt elég gyors a verseny elején, és amikor jobb lett akkor már késő volt. Nem tudom mi volt az oka, hogy az edzéseken pedig nagyon gyorsak voltunk. A biztonsági autót beküldték a pályát szegélyező kerékvető miatt. Mielőtt Juan eltalálta a kerékvetőt, az előtte lévő körben már láttam, hogy furcsa szögben áll, ezért én próbáltam is elkerülni. A biztonsági autós fázis miatt már nem tudtuk rendesen érvényesíteni a taktikánkat.
Megtettünk minden tőlünk telhetőt ebben az évben, de ez nem volt elég, így gratulálok a Renaultnak de jövőre újra megpróbáljuk és már alig várom. "


...........................................................................................................................

2005 10. 16. Kínai GP -Verseny eredmény

 1. ALONSO       Renault              1h39'53"618  183.235 Km/h  
 2. RAIKKONEN    McLaren Mercedes     +  0'04"015  183.112 Km/h  
 3. R.SCHUMACHER Toyota               +  0'25"376  182.462 Km/h  
 4. FISICHELLA   Renault              +  0'26"114  182.440 Km/h  
 5. KLIEN        RedBull Cosworth     +  0'31"839  182.266 Km/h  
 6. MASSA        Sauber Petronas      +  0'36"400  182.128 Km/h  
 7. WEBBER       Williams BMW         +  0'36"842  182.115 Km/h  
 8. BUTTON       BAR Honda            +  0'41"249  181.982 Km/h  
 9. COULTHARD    RedBull Cosworth     +  0'44"247  181.892 Km/h  
10. VILLENEUVE   Sauber Petronas      +  0'59"977  181.419 Km/h 

Kimi: " Fernando mindig fair és korrekt, nincs közöttünk semmiféle rossz érzés. Kezdetektől fogva gyors volt és megérdemli a bajnoki címet. De legközelebb is megpróbálom és nehézségeket fogok neki okozni jövőre. "


...........................................................................................................................

2005 10. 15. Nyilatkozat az időmérő után

Kimi: " Az autó nem volt egészen tökéletes, de egész hétvégén jó volt. Egy kis problémánk volt a gumikkal, de biztos vagyok benne, hogy a verseny alatt rendben lesz minden. Azt hiszem nagyon erősek leszünk a versenyen, nincs aggódnivalónk. Azt a motort használjuk, amit az előző versenyen is, nem hiszem hogy problémánk lesz vele. Csapatként nagyon jó pozícióban vagyunk, hogy megnyerjük a bajnokságot. Kvalifikáció előtt tudtuk, hogy nem biztos hogy megszerezhetjük a Pole-t, de a verseny megnyerésére összpontosítunk kettős győzelemmel, és ez a legfontosabb."


...........................................................................................................................

2005 10. 15. Kínai GP -Időmérő edzés

 1. ALONSO       Renault           M   1'34"080  208.584 Km/h  
 2. FISICHELLA   Renault           M   1'34"401    + 0'00"321  
 3. RAIKKONEN    McLaren Mercedes  M   1'34"488    + 0'00"408  
 4. BUTTON       BAR Honda         M   1'34"801    + 0'00"721  
 5. MONTOYA      McLaren Mercedes  M   1'35"188    + 0'01"108  
 6. M.SCHUMACHER Ferrari           B   1'35"301    + 0'01"221  
 7. COULTHARD    RedBull Cosworth  M   1'35"428    + 0'01"348  
 8. BARRICHELLO  Ferrari           B   1'35"610    + 0'01"530  
 9. R.SCHUMACHER Toyota            M   1'35"723    + 0'01"643  
10. WEBBER       Williams BMW      M   1'35"739    + 0'01"659  


...........................................................................................................................

2005 10. 15. Kínai GP -negyedik szabadedzés

 1. RAIKKONEN    McLaren Mercedes     1'33"212  210.527 Km/h  
 2. MONTOYA      McLaren Mercedes     1'33"554    + 0'00"342  
 3. ALONSO       Renault              1'33"793    + 0'00"581  
 4. FISICHELLA   Renault              1'34"392    + 0'01"180  
 5. COULTHARD    RedBull Cosworth     1'34"453    + 0'01"241  
 6. BARRICHELLO  Ferrari              1'34"535    + 0'01"323  
 7. BUTTON       BAR Honda            1'34"729    + 0'01"517  
 8. M.SCHUMACHER Ferrari              1'34"807    + 0'01"595  
 9. PIZZONIA     Williams BMW         1'34"835    + 0'01"623  
10. WEBBER       Williams BMW         1'35"004    + 0'01"792  


...........................................................................................................................

2005 10. 15. Kínai GP -harmadik szabadedzés

 1. RAIKKONEN    McLaren Mercedes     1'34"253  208.201 Km/h  
 2. MONTOYA      McLaren Mercedes     1'34"446    + 0'00"193  
 3. FISICHELLA   Renault              1'34"472    + 0'00"219  
 4. ALONSO       Renault              1'34"631    + 0'00"378  
 5. WEBBER       Williams BMW         1'34"749    + 0'00"496  
 6. BUTTON       BAR Honda            1'35"004    + 0'00"751  
 7. COULTHARD    RedBull Cosworth     1'35"296    + 0'01"043  
 8. SATO         BAR Honda            1'35"461    + 0'01"208  
 9. MASSA        Sauber Petronas      1'35"578    + 0'01"325  
10. PIZZONIA     Williams BMW         1'35"675    + 0'01"422 


...........................................................................................................................

2005 10. 14. Kínai GP -második szabadedzés

 1. DE LA ROSA   McLaren Mercedes     1'32"834  211.384 Km/h  
 2. ZONTA        Toyota               1'32"977    + 0'00"143  
 3. RAIKKONEN    McLaren Mercedes     1'34"092    + 0'01"258  
 4. ALONSO       Renault              1'34"226    + 0'01"392  
 5. MONTOYA      McLaren Mercedes     1'34"541    + 0'01"707  
 6. BARRICHELLO  Ferrari              1'34"618    + 0'01"784  
 7. FISICHELLA   Renault              1'34"932    + 0'02"098  
 8. WEBBER       Williams BMW         1'35"035    + 0'02"201  
 9. BUTTON       BAR Honda            1'35"072    + 0'02"238  
10. MASSA        Sauber Petronas      1'35"196    + 0'02"362


...........................................................................................................................

2005 10. 14. Kínai GP - első szabadedzés

Kimi az első szabadedtés vége előtt 5 perccel ment ki a pályára, hogy teljesítse gyors körét. A hátsó szakaszon egy elfékezéssel némi időt vesztett, így is a negyedik helyre hozta be az MP4-20-at.

 1. DE LA ROSA   McLaren Mercedes     1'33"463  209.961 Km/h  
 2. BARRICHELLO  Ferrari              1'35"303    + 0'01"840  
 3. ZONTA        Toyota               1'35"373    + 0'01"910  
 4. RAIKKONEN    McLaren Mercedes     1'35"481    + 0'02"018  
 5. M.SCHUMACHER Ferrari              1'35"494    + 0'02"031  
 6. MONTOYA      McLaren Mercedes     1'35"521    + 0'02"058  
 7. ALONSO       Renault              1'35"605    + 0'02"142  
 8. WEBBER       Williams BMW         1'35"945    + 0'02"482  
 9. COULTHARD    RedBull Cosworth     1'36"089    + 0'02"626  
10. BUTTON       BAR Honda            1'36"096    + 0'02"633  


...........................................................................................................................

2005 10. 11. Világbajnokként hagynánk el Kínát

Kimi: " A lehető leg eseménytelenebb versenyt várok Kínától. Felkészültem, hogy együtt küzdünk a csapattal, ahogy tettük azt Japánban, és ami fontosabb, elérjük az eredményt amire szükségünk van. Izgalmas verseny elé nézünk, és mindent megteszünk, hogy elnyernyük a konstrüktőri címet. Tavaly élveztem itt a vezetést, mivel sok kihívást tartogat a pálya, olyanokat mint például az igazán hosszú egyenesek, amelyeknek a végén előzésekre van lehetőség, ami a nézők számára is látványos versenyt ígér. A pálya alapvetően széles, habár van néhány hely ahol leszűkül, beleértve a hosszú kanyart, ami folyamatosan szűkül. A Japán versenyt követően Tokióba utaztam egy pár napra, és most csütörtökön utazom Shanghaiba. "


...........................................................................................................................

2005 10. 09. Nyilatkozat a verseny után

Kimi: " Azt gondolom, ez volt életem egyik legjobb versenye, nagyon kemény munka volt , de élveztem az egészet. Ahhoz képest, hogy mennyi problémával kezdtük ezt a hétvégét, fantasztikus az elért eredmény. Sok dolog történt az első körben, és Juan és én is belekeveredtünk, ami gyakran megesik ha az ember hátulról rajtol. Olyan keményen nyomtam ahogy csak tudtam, a kocsi pedig egyre jobb és jobb lett. A hetedik fokozatom kicsit rövid volt, ami azt okozta, hogy a fordulatszám-határoló néha bekapcsolt, ami megnehezítette az előzést. Tudtam, hogy Webbernek és Buttonnak ki kell mennie a boxba előttem, és a második kiállás után elég előnyre tettem szert hogy Fisichella után eredjek, és így is tettm. Az utolsó kör elején megelőztem őt, ez egy olyan lehetőség volt, amit nem szabadott kihagyni. A mai eredmény azt jelenti, hogy a legjobb pozícióba vagyok a kínai kvalifikációt illetően. De ahogy ebből a hétvégéből kiderült, ez nem garancia. Várom már Shanghai-t, ahol mindent meg fogunk tenni, hogy megnyerjük a kostrüktőri trófeát."


...........................................................................................................................

2005 10. 09. Kimi megmutatta!

Kimi a tizenhetedik helyről mutatta meg a világnak, hogy innen is képes a győzelemre, amennyiben megfelelő autó van alatta.
A verseny során lépésről lépésre, vetélytársait folyamatosan lehagyva bizonyította tehetségét. Az I-re a pontot pedig az utolsó kör kezdetén tette fel, amikor is bravúros manőverrel utasította maga mögé az addig a versenyben vezető Fisichellát. :)

 

 1. RAIKKONEN    McLaren Mercedes        1h29'02"212             Km/h  
 2. FISICHELLA   Renault                 +  0'01"633  207.203 Km/h  
 3. ALONSO       Renault                 +  0'17"456  206.592 Km/h  
 4. WEBBER       Williams BMW            +  0'22"274  206.406 Km/h  
 5. BUTTON       BAR Honda               +  0'29"507  206.128 Km/h  
 6. COULTHARD    RedBull Cosworth        +  0'31"601  206.048 Km/h  
 7. M.SCHUMACHER Ferrari                 +  0'33"879  205.961 Km/h  
 8. R.SCHUMACHER Toyota                  +  0'49"548  205.362 Km/h  
 9. KLIEN        RedBull Cosworth        +  0'51"925  205.272 Km/h  
10. MASSA        Sauber Petronas         +  0'57"509  205.059 Km/h  

GOO Kimi !!
...........................................................................................................................

2005 10. 08. Nyilatkozat az Időmérő után

Kimi: " Az eső pár perccel azelőtt nagyon elkezdett esni, amikor Juan és én kimentünk a kvalifikációs körünkre, úgyhogy a kondíciók nagyon rosszak voltak, nagyon nedves volt a pálya ahhoz hogy bármit is csináljunk. Szégyen a csapat számára, hogy ennyit szenvedtünk, de nem tudhatjuk milyen lesz az idő holnap, és ahogy láthatjuk az idei versenyeket, bármi megtörténhet. Nyilvánvalóan csalódott vagyok, de nem különösebben, mivel a tíz helyes büntetésem miatt így is hátulról kezdtem volna a versenyt. Holnap kimegyünk, megfutjuk a tőlünk telhető legjobb versenyt, és utána majd meglátjuk, hol állunk a kostrüktőri versenyben. "


...........................................................................................................................

2005 10. 08. Japán GP - Időmérő edzés

 1. R.SCHUMACHER Toyota            M   1'46"106  197.022 Km/h  
 2. BUTTON       BAR Honda         M   1'46"141    + 0'00"035  
 3. FISICHELLA   Renault           M   1'46"276    + 0'00"170  
 4. KLIEN        RedBull Cosworth  M   1'46"464    + 0'00"358  
 5. SATO         BAR Honda         M   1'46"841    + 0'00"735  
 6. COULTHARD    RedBull Cosworth  M   1'46"892    + 0'00"786  
 7. WEBBER       Williams BMW      M   1'47"233    + 0'01"127  
 8. VILLENEUVE   Sauber Petronas   M   1'47"440    + 0'01"334  
 9. MASSA        Sauber Petronas   M   1'48"211    + 0'02"105  
10. BARRICHELLO  Ferrari           B   1'48"248    + 0'02"142  
11. KARTHIKEYAN  Jordan Toyota     B   1'48"718    + 0'02"612  
12. PIZZONIA     Williams BMW      M   1'48"898    + 0'02"792  
13. ALBERS       Minardi Cosworth  B   1'50"843    + 0'04"737  
14. M.SCHUMACHER Ferrari           B   1'52"676    + 0'06"570  
15. DOORNBOS     Minardi Cosworth  B   1'52"894    + 0'06"788  
16. ALONSO       Renault           M   1'54"667    + 0'08"561  
17. RAIKKONEN    McLaren Mercedes  M   2'02"309    + 0'16"203 


...........................................................................................................................

2005 10. 08. Japán GP - Harmadik szabadedzés

 1. M.SCHUMACHER Ferrari              1'46"543  196.214 Km/h  
 2. RAIKKONEN    McLaren Mercedes     1'48"729    + 0'02"186  
 3. MONTOYA      McLaren Mercedes     1'49"097    + 0'02"554  
 4. WEBBER       Williams BMW         1'49"484    + 0'02"941  
 5. PIZZONIA     Williams BMW         1'50"537    + 0'03"994  
 6. KARTHIKEYAN  Jordan Toyota        1'50"811    + 0'04"268  
 7. BARRICHELLO  Ferrari              1'50"846    + 0'04"303  
 8. BUTTON       BAR Honda            1'51"884    + 0'05"341  
 9. MONTEIRO     Jordan Toyota        1'52"023    + 0'05"480  
10. ALBERS       Minardi Cosworth     1'52"700    + 0'06"157 


...........................................................................................................................

2005 10. 07. Bajos kezdés a Japán GP-n

Kimi: " Nyilvánvalóan csalódott vagyok a motorcsere miatt, ami teljesen keresztülhúzta a mai első szabadedzésemet. Habár sikerült a második edzésen mennünk néhány kört, és a holnapi edzésekig még sok idő van. Az autó egyensúlya alapvetően rendben van, de sok múlik majd azon, milyen lesz az időjárás a futamon.

...........................................................................................................................

2005 10. 07. Japán GP - Második szabadedzés

 1. ZONTA        Toyota               1'30"682  230.533 Km/h  
 2. M.SCHUMACHER Ferrari              1'31"716    + 0'01"034  
 3. DE LA ROSA   McLaren Mercedes     1'31"821    + 0'01"139  
 4. BARRICHELLO  Ferrari              1'32"267    + 0'01"585  
 5. RAIKKONEN    McLaren Mercedes     1'32"849    + 0'02"167  
 6. R.SCHUMACHER Toyota               1'32"917    + 0'02"235  
 7. TRULLI       Toyota               1'33"122    + 0'02"440  
 8. ALONSO       Renault              1'33"259    + 0'02"577  
 9. BUTTON       BAR Honda            1'33"453    + 0'02"771  
10. WEBBER       Williams BMW         1'33"520    + 0'02"838 


...........................................................................................................................

2005 10. 07. Kimi pechsorozata folytatódik - Újabb motorcsere

Kimi volt ismét az áldozata a Mercedes V10-es erőforrás újabb hibájának a Japán Nagydíj ma reggeli első szabadedzésén.

Az autóban motorcserét fognak végrehajtani, ami a szabályok értelmében Kimit ismét tíz rajthellyel hátrébb fogja sorolni a vasárnapi futamon.


...........................................................................................................................

2005 10. 07. Japán GP - Első szabadedzés

 1. DE LA ROSA   McLaren Mercedes     1'30"532  230.915 Km/h  
 2. ZONTA        Toyota               1'31"075    + 0'00"543  
 3. BUTTON       BAR Honda            1'32"043    + 0'01"511  
 4. COULTHARD    RedBull Cosworth     1'32"229    + 0'01"697  
 5. MONTOYA      McLaren Mercedes     1'32"321    + 0'01"789  
 6. ALONSO       Renault              1'32"370    + 0'01"838  
 7. FISICHELLA   Renault              1'32"470    + 0'01"938  
 8. SATO         BAR Honda            1'32"791    + 0'02"259  
 9. WEBBER       Williams BMW         1'33"098    + 0'02"566  
10. KLIEN        RedBull Cosworth     1'33"139    + 0'02"607  
11. MASSA        Sauber Petronas      1'33"257    + 0'02"725  
12. LIUZZI       RedBull Cosworth     1'33"441    + 0'02"909  
13. RAIKKONEN    McLaren Mercedes     1'33"486    + 0'02"954  
              


...........................................................................................................................

2005 10. 04. Kimiék a konstrüktőri címre hajtanak!

Kimi: " A McLarennél mindannyian arra törekszünk, hogy megnyerjük a kostrüktőri bajnoki címet, megcélozva a lehetséges legjobb eredményeket Japánban és Kínában, és úgy gondolom meg is van a csomagunk ahhoz hogy elérjük ezeket. Juannal jó csatát vívtunk Brazíliában és várom már a folytatást Japánban. A pilóták harca véget ért ebben az évben, és most meg akarjuk nyerni a konstrüktőri címet. Suzuka nagyszerű pálya; jó itt vezetni és igazán olyan pálya, ahol a határon autózhatsz.
A 130R kanyart módosították a tavalyi verseny előtt, de még igazán nagy kihívás így is. Még mindíg nehéz itt előzni. Szűk hajtűk és hosszú egyenesek vannak úgyhogy a beállításoknál kompromisszumot kell kötni. "


...........................................................................................................................

 

 

 

 

 


...........................................................................................................................